God natt!

Datumet: 2008-05-04 Tiden: 22:26:31

Har haft en trevlig eftermiddag tillsammans med min käre vän Nicole :) Vi har varit och ätit ute på persisk restaurang samt setat på balkongen och njutit utav vädret med mintsmak i vattenpipan (som förövrigt inte är något nyttigt, till skillnad från det mesta jag stoppar i mig). Lite Buzz blev det också såhär mot kvällskvisten.
Har kännt mig lite halvrisig idag dessvärre, och nu mot kvällen fick jag en förfärlig huvudvärk så det blev inte så mycket plugg för min del ;(

image330 image331

Tänkte även bjuda på dagens outfit (pose) nu innan sängdags:
 
Denna ljuvliga och otroligt bekväma tröja kommer från Forever21 :) Sen strumpbyxor från H&M.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0