ibland bara måste man

Datumet: 2008-05-08 Tiden: 16:51:20

image345idag var jag helt enkelt tvungen. Bara tvungen att träffa honom snabbt innan jag skulle hem och sätta mig med plugget. Bara tvungen att få lite av hans närhet så att jag kunde omvandla det till energi och verkligen ge gärnet nu i plugget. Min underbara fina Sam :)
Denna bild har jag som bakrund på min mobil :) Blir så glad varje gång jag ser den!

Dagen i övrigt har varit bra, förutom otroligt ont i fötterna. Bekväma skor är mitt nästa mål! Vekligen. Sen gick nog uppsatsskrivningen ganska bra den med. Sen fick jag reda på att jag fick VG+ i mitt prov om associationsrätt. Vanligtvis hade jag nog varit besviken, men med tanke på att det kändes som att det provet gick åt helvette så är jag förbaskat nöjd :) Ser just ut för mina betyg i de flesta ämnena. Hoppas på det bästa!
Nu åter till Islam och Kristendomen.


Kommentarer
Postat av: mingla

nej inte alls säkert :). Åh vilken gullig bild. är det din pojkvän?

2008-05-08 @ 16:59:28
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Amanda

naw, vilken söt bild!!!

2008-05-08 @ 22:18:05
URL: http://amandabl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0