It's raining outside my window

Datumet: 2008-05-17 Tiden: 09:54:17

God morgon på er :)
Igår kilade jag iväg med mor min och påbörjade städningen, som jag nämnde tidigare. Vid tio tiden blev vi båda rätt trötta på det så vi gick och hyrde filmen Kärlekens slöja. Den var riktigt bra! Starkt rekomenderad drama, faktiskt.

Hur som haver så kom pojkvännen när jag gick och la mig och sov över här, hans jobb ligger nämligen väldigt nära mitt hem, och dit skulle han vid 8 imorse. Själv gick jag upp vid nio för att återigen kila iväg för att städa med mamma. Vi ska försöka bli klara idag :)

Jag skriver mer sen när jag kommer hem!
Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!
Ha en skön lördag!

2008-05-17 @ 10:32:38
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0