Jag idag

Datumet: 2008-05-19 Tiden: 08:12:46

image373
Jeans från Cubus, tröja från Indiska.

Kommentarer
Postat av: ellie

Jag är en beundrare av din blogg den e verkligen jättefin!^^ och jag undrar hur du har fått din design, för man kan väl inte bli vip medlem på något sätt på blogg.se för att få en snyggare deisgn? Är jätte förvirrad..
fina jeans förresten! =)

2008-05-19 @ 16:01:03
URL: http://bombelly.blogg.se/
Postat av: Sofie

hejhej :)

Jag behöver hjälp med att fixa, göra om min blogg.. jag har hört att du är väldigt duktig på sånt!
Msn? min e [email protected]

Skulle verkligen vara jätteschysst om du ville hjälp mig! =)

Kramar!

2008-05-19 @ 18:31:57
URL: http://sofiiije.blogg.se
Postat av: Anonym

hejhej :)

Jag behöver hjälp med att fixa, göra om min blogg.. jag har hört att du är väldigt duktig på sånt!
Msn? min e [email protected]

Skulle verkligen vara jätteschysst om du ville hjälp mig! =)

Kramar!

2008-05-19 @ 18:33:35
Postat av: Anonym

hejhej :)

Jag behöver hjälp med att fixa, göra om min blogg.. jag har hört att du är väldigt duktig på sånt!
Msn? min e [email protected]

Skulle verkligen vara jätteschysst om du ville hjälp mig! =)

Kramar!

2008-05-19 @ 18:35:03
Postat av: kim

Svar till ellie: Tack så jätte mycket! Min design har jag gjort själv :) och känner inte till något vip medlemskap här på blogg.se. Man får helt enkelt fixa och dona själv, eller be någon annan om det.

Tack :)

2008-05-19 @ 19:17:35
URL: http://kimmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0