Koppen med te bara måste göra susen

Datumet: 2008-05-19 Tiden: 20:29:39

Jag mår verkligen inte bra just nu. Har ont lite överallt på kroppen och huvudet verker. Är varm om man känner på mig, men fryser trots det. Fan fan fan, säger jag bara. Imorgon är det ju coopertestet och jag vill bara köra och bli av med det! Vill inte vakna upp och må sämre imorgon, vill verkligen inte det. Tog en kopp te iaf, lite värme.

Hade bara två lektioner idag i skolan, slutade till lunchen. Gick och köpte en macka på Subway till pojkvännen sen gled jag över till honom och åt kyckling med ris :) Vi körde lite byte sådär. Hur som helst så kollade vi på gamla kära Family Guy och kollade även lite resor och resemål. Vi satsar, som tidigare nämnt, på en sista minuten. Dessvärre har inte resorna för våra lediga veckor kommit ut än, men det lär väl komma snart?


Ganska lockande, eller hur?

Kommentarer
Postat av: mimmi

men usch, döda mig med coopertest, såå jobbigt :s fatst kul :)

2008-05-19 @ 20:33:16
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag ska dit på fredag!!!

2008-08-10 @ 20:31:14
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0