Ledigt hela dagen

Datumet: 2008-05-22 Tiden: 14:37:08

Hej allesammans :)
Som ni vet hade jag sovmorgon imorse fram till halv 1. På väg till skolan tillsammans med Sam, som skulle utnyttja mitt matkort, så fick jag ett sms om att en av mina lektioner var inställda vilket ledde till att den andra blev frivillig. Har man flyt eller vadå? :)

Gled förbi hem till pojkvännen istället. Vi har setat och kollat på bilar inför vår tripp ner till Halmstad i sommar. Vi har tänkt att hyra en härlig bil att glida ner dit i nämligen :)
Snart ska vi förbi Kista för att kolla efter almenackor, behöver köpa en för 08/09. Sam måste till jobbet därefter så då blir det hemgång för mig för att plugga vidare.

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej fin blogg :)!!

Kolla gärna in min pink ladies jacka om du har lust ;)

Hoppas att du haft en fin dag kram:)

2008-05-22 @ 20:42:50
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0