Livet är härligt!

Datumet: 2008-05-06 Tiden: 22:01:18

image342
Photo: Taken by me

Neh usch för detta eviga stress och tjat om plugg och betyg. Livet är härligt trots allt! Det är det verkligen. Bara kolla ut varje dag och möta solens strålar är ju helt underbart - jag kan se! Att kunna se de fina med livet och skratta åt sådant som gör en glad - jag kan le!

Ibland när allt det som är stressigt, hårt och jobbigt kommer omkring så gäller det att luta sig tillbaka och tänka på allt det där fina med livet. De där stunderna som en gång fick dig att skratta, den där personen som får ditt hjärta att slå fortare, och de där människorna som förgyllar dina dagar. Ge en extra tanke till dem.

"Det finns alltid större problem" sa min fars fru till mig för ett tag sen. Det är bara så otroligt sant. I stunder där man endast ser sina problem och låter dem dra ner en, så bör man ha den meningen i åtanke.

Livet är likt havet med dess vågor - alla vågor är inte omtyckta, men de behövs de med så man kan uppskatta resten!

Sov ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0