Måndagens outfit blandat med ångest

Datumet: 2008-05-05 Tiden: 19:30:26

image334Här kommer en dagens outfit mitt i all ångest. Ja för ångest beksriver nog exakt det jag känner just nu - med skolan i tankarna. Jag får krupp på allvar! Har en spanska presentation imorgon och det är som om min hjärna vägrar tänka i spanska termer, det funkar inte helt enkelt. Känns dock som om det vore enklare att plugga svenska eller religion, men då känns det fel för att spanska ligger där och gnager.

Skolan 1 vecka frammåt:
Imorgon: Spanska presentation
Torsdag: Exemination i Etik och Livsfrågor
Fredag: Religionsprov (stort) + ev svenska muntliga nationella
Måndag: Stämningsansökan + ev svenska muntilga nationella

Detta är inte kul. Inte kul alls! Inte konstigt att jag sov så dåligt i natt, egentligen. Och med nationella också! Aja, usch!

Dagens outfit består iaf utav:
Benvit t-shirt tunika från Gina tricot
Jacka från Forever21
Jeansleggins från Bik Bok
 
Vad har ni själva för er denna måndags kväll?

Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

SKIT SNYGG JACKA!!

2008-05-06 @ 00:28:05
URL: http://nicolegalvez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0