När det stinker i tunnelbanan

Datumet: 2008-05-12 Tiden: 16:50:21

Jag avskyr när det luktar sådära riktigt illa på tåget. Det gjorde det idag när jag var på väg hem från skolan. Jag och Jessica mådde så illa att vi var tvugna att gå därifrån.
Tycker ändå att man borde hålla ordning i tunnelbanorna så att man inte behöver bli spyfärdig när man sätter sig i dem. Ne usch, där blev det minus poäng!

Sitter och finslipar lite på stämningsansökan. Ska snart maila iväg den till de som ska vara dommare i klassen, eller till de jag fått mailen till. Sen ska jag finslipa ett annat arbete till imorgon, och plugga lite spanska. Övrig tid idag går nog åt att ta det lugnt, alternativt träna, och bara njuta av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0