Om man ändå..

Datumet: 2008-05-16 Tiden: 18:24:06

image367
kunde sola innomhus så hade mitt kök varit perfekt för detta nu :)

För övrigt så skulle det passa perfekt med en "värstingkamera" så som den kallas i mina kretsar, haha. Jag bara känner suget av en och det släpper verkligen inte. Överväger att önska mig bidrag till en från släkten tills födelsedagen. Svider lite att slänga halva sommar lönen på en, trots allt. När man ska utomlands och allt! Men jag kan verkligen inte sluta drömma!


Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Fönster glaset släpper 74 procent av ljuset in så visst kan du bli brun, test glöm en kvällstidning i köket ska du se hur den bleknar på några dagar:D

2008-05-16 @ 18:27:13
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0