Skamvrån

Datumet: 2008-05-19 Tiden: 19:29:56

Hej på er allesammans! Måste erkänna att jag sitter här och skäms! Var precis inne på bloggmailen och hade fått mail i mars som jag inte hade besvarat än. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! I all stress, och med bloggbyte och allt så har jag totalt glömt bort min mail.

Bloggdesigns fixandet kommer komma igång snarast. Försöker verkligen få tid över, vill även fixa min som inte är färdig, men tiden sliter och drar i mig lite just nu.. tyvärr.

Lovar att ta tag i detta så snart som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 19:30:53
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-05-19 @ 19:32:04
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0