Usch, fy och blä!

Datumet: 2008-05-29 Tiden: 19:30:02

Måste berätta om den förskräckliga händelse som jag var med idag :((
Var på ungarnas (de jag är barnvakt åt) dagis och står och väntar på att ena, M, ska hänga in sin väst. När jag står där så ser jag hur en 1,5 cm lång och 0,5 cm bred skalbagge sätter sig strax under halsbandet!! Jag verkligen AVSKYR insäkter och får panik. Jag försöker slå bort den, och vad händer då? Jo den ramlar in i min tröja!! Det var hemskt. Jag fick verkligen panik på högsta grad. Hade jag inte varit på dagiset med flera dussin ungar och föräldrar hade jag nog skrikit halsen av mig. Istället så drar jag ur tröjan i kjolen och börjar skaka den. För just idag har jag ju en instoppad kjol vilket innebär att skalbaggen (bara ryser av ordet) hade stannat kvar där!
Fick ut den iaf. Helt skakad av händelsen. Ville verkligen gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0