a night at home

Datumet: 2008-10-03 Tiden: 18:07:34

Hej svejs gott folk :) Träningen gick bra även i dag och jag försöker pressa mina ben till det yttersta i strechningen. Efter träningen begav jag mig till swedbank för att ordna upp detta med studiebidraget. Efter lång väntan på övriga ärenden visade det sig dock att hon inte kunde ge mig mitt studiebidrag i kontanter då jag hade behövt ta den andra lappen under uttag och instättningar. Så nu kommer mitt studiebidrag inte förrns på måndag - great success? Får helt enkelt klara mig på mina 56 kronor i helgen :) haha.

Hur som haver så ser de ut som om detta blir en lugn hemmakväll för mig, om inte annat dyker upp. Vad ska ni ha för er? Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0