Bloggbyte!

Datumet: 2008-10-14 Tiden: 22:07:13

Har varit dålig uppdatering, och självklart finns det anledningar till detta ;) En massa jäkla plugg och prov är en av dem. Den andra är att jag smått och gott försöker flytta över min bloggverksamhet till en annan adress med lite nyare stuk på det hela. Designen och sådant är inte helt klart än där heller, har mest slängt ihop något, då jag som sagt inte har tid. Men vill ändå att ni som följer mig ska ha möjlighet att fortsätta med det där. (trots att uppdateringen där inte heller är super för tillfället) Så följ gärna med mig till : http://inspire.webblogg.se

Mitt mål är mer bilder och mer inspiration! Samt internationella läsare :) Så fort skolan lugnar ner sig så ska jag försöka uppnå alla mina mål :) Ha det dunder! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0