Hello bed!

Datumet: 2008-10-02 Tiden: 22:11:09

God kväll bloggen :) Hoppas er kväll har varit mysig, det har iaf min varit! Vi blev en hel del tjejer från klassen som drog iväg och åt på den libanesiska restaurangen, och gott var det också! Har ju någon konstig illamående känsla till en hel del mat numera och har ingen aning om vad de handlar om ;/ Chai latte lockar inte ens! Hur som helst så skulle en del av co ut efter, men hade varken kraft eller plånbok som passade det förslaget. Upp tidigt ska jag imorgon också - trots att jag är ledig. Har annat på shemat nämligen.
Nu funderar jag på att kolla på nya avnsittet av gossip girl. Är dock väldigt trött - men bör nog orka med det. Sen är det marsch pankaka in i säng. Så sov så gott sen! Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0