I'm back

Datumet: 2008-10-02 Tiden: 08:21:17


Mina nya skinnhandskar som jag köpte igår och som åker på idag :)

God morgon bloggen! I tisdags såg jag ju filmen Wanted med pojkvännen, som faktiskt var riktigt bra, och efter det kom vi hem till mig för att sova. Igår morse lockade Sams morgonvärre så pass mycket att jag glömde bort datorn och när jag kom hem funkade inte internet, great success? Hur som helst är jag glad att den funkade nu på morgonen iaf :) Det innebär en hel del mindre strul för min del!

Igår var jag och skrev på ett kontrakt för träning på Natilus i ett år framöver :) Är supernöjd. Det är jätte fräscht och jag kan se på TV medan jag tar min power walk på rullbanden. Detta är faktiskt något som jag tycker är en stor underlättning då jag planerar att gå på dem ett tag. Det skönt att fokusera sig på något annat än minutrarna som verkar gå så långsamt ;) Var iaf där med Sam, som också tränar där, och han är så söt och hjälper mig. Han lärde mig lite boxning också så det körde jag med :) Underbart, helt underbart. Älskar att träna!

Nu måste jag dock snart bege mig till skolan. Har endast två lektioner i dag ju så ska iväg och träna med Sam efter lunchen :) Men vi hörs senare! Puss o Kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0