My head keep spinning around

Datumet: 2008-10-09 Tiden: 08:17:29

God morgon bloggen! Hoppas alla har sovit gott! Utvilad är jag iaf och sitter nu här med en kopp forest fruit te. Frukosten är avklarad så snart blir det att packa träningsväskan och allt annat sådant som hör morgonen till. Ja, jag ska ju träna idag efter skolan igen. Slutar vid 12 så då tar jag med mig min mat hem till Sam och byter mot något av hans hemmalagade. Så sjukt trött på skolans mat :(

I övrigt har jag lite tankar kring bloggen. Jag känner mig inte riktigt nöjd med strukturen. Jag skulle vilja ha mer inspiration och massa annat kul. Har dock förjävlans mycket att göra så ibland vet jag inte hur jag ska ta mig tid till detta. "Rensa i garderoben" skulle jag också vilja göra - köra på en nystart. Har funderat på att byta bloggställe och köra nystarten där men jag trivs med hela design konstruktionen på blogg.se..  Radera allt känns dock lite dramatiskt, men kanske vore bra?

Massa funderingar på en tidigt morgon. Jag spånar vidare!
Puss o Kram och ha en dunder dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du menar, har precis flyttat och det är underbart. NYSTART-YES!

2008-10-09 @ 15:13:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: pyret

fräsch blogg :D

2008-10-09 @ 16:30:44
URL: http://onlymen.blogg.se/
Postat av: Cassie

svar -> Kul att jag vann den. Jag har precis beställt en design, efter mina önskemål men eftersom jag vann så ska jag betala den.

Så Din design kommer få vara uppe på min Cassie92 blogg som jag ska göra om o lite sånt :)

2008-10-09 @ 16:59:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0