Spirit

Datumet: 2008-10-07 Tiden: 07:15:15


En skråma på det! ;)


Har haft en himla mycket drömmar inatt, om både det ena och det andra. Nu är jag tillbaka i verkligheten iaf och sitter och avlyssnar min nya skiva på bilden ovan. Vi beställde hem 3 stycken, en var, och då mamma tog Simple plans skiva fick det bli denna för mig :) Men gissa om jag är glad över den hon beställde? ;) Hur som så ska jag snart bege mig till skolan. Det blir träning idag, vilket det ej blev igår. Måste plugga också - rättsordnings prov på fredag. Tre exeminationer veckan därpå, ja nu är skolan igång. Ha en underbar dag. Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Åh, tack, det var kul att höra:D



Hoppas det går bra på provet på fredag.

Ha en underbar dag med!

2008-10-07 @ 12:36:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0