Study

Datumet: 2008-10-06 Tiden: 19:27:12



Spexet blev inte av idag. Skolan har inte tagit sin del av ansvaret och sett till att vi hann med det. Detta måste fixas så vi ska helt enkelt ta upp det med de ansvariga. Det är för sjutton en tradition, hur kan man glömma något sådant? Hur som helst, stående blev jag på klasskortet igen. Efter skolan gick jag iaf och köpte en ny väska som jag bland annat ska ha till träningen :) Bild visas på detta senare. Sen gick jag förbi biblioteket och pluggade natur i 2.5 timme. Nu är äntligen alla 67 instuderingsfrågorna klara! Sen vad det annat på schemat men nu är jag iaf hemma. Maten väntar på tallriken men tänkte bara slänga in ett inlägg först. Vad har ni själva haft för er idag? Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0