Suprise!

Datumet: 2008-10-12 Tiden: 13:09:49



Hej på er! Igår hade jag en riktigt mysig dag med pojkvännen min. Han hade fått mig att tro att vi skulle promenera runt på djurgården och laga mat och sådant mys. Det vi egentligen skulle göra var att gå på chokladutställningen, som vi även besökte förra året. Gissa om det var en mysig överraskning? Det passade sig bra när jag hade min svullo dag och allt :) Efter det gick vi och åt kebab (vilket vi också gjorde förra gången) sen drog vi hem till mig och smaska lite godis och kollade på film. Var verkligen dundermysigt, och jag lyckades ta en massa fina fotografier :)

Idag ska jag plugga lite här hemma, men senare beger jag mig för att äta mat med Sam och hans mor, som fyller år idag. Så det ska bli mysigt :) Vad ska ni själva ha för er denna soliga söndag? Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0