tangerine

Datumet: 2008-10-07 Tiden: 20:53:10



Jag har tidigare nämnt att jag har börjat fått ett illamående som kommer och går vid tanke på mat. Det är inte så att jag inte vill äta, bara det att jag ibland inte vet vad då jag mår illa åt saker som jag vanligtvis avnjuter. Något som jag däremot inte mår illa av är mandariner. Jag blir snarare sugen på det stup i kvarten! Självklart köpte jag hem en del när jag traskade förbi hemköp idag.
De senaste timmarna har jag iaf försökt ägna mig åt plugget. Jag känner dock hur orken blir allt mindre ju mer klockan blir och jag börjar känna mig riktigt sömnig nu. Ska nog krypa ner under täcket, kanske läsa lite till, sen somna in framför någon film som kommer på tv. Imorgon får det kanske bli biblioteket igen (?) efter föreläsningarna på universitetet och lite träning. Sussa sött nu iaf så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske är gravid? Det kanske är värt att kolla upp

2008-10-09 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0