Update

Datumet: 2008-10-03 Tiden: 12:25:31

Det är egentligen sjukt hur meddragen man kan bli av en serie! Talar såklart om Gossip Girl som jag precis kollat på. Väntar redan spänt på nästa avsnitt! Började känna hur hungern växte fram inom mig så har precis satt på plattan för att koka lite pasta :) Till det blir det en nyttigare variant av falukorv!
Känner faktiskt att jag har en hel del lust att gå och träna även idag. Har ett pass kvar innan jag har gett alla muskeldelar en omgång. Så på tre pass har jag tränat alla muskeldelar, och det är nog så min träning kommer se ut :) Har dock Sam som min träningsrådgivare så får se vad han känner för träning idag. Känner dock hur jag har träningsvärk lite här och var på kroppen - men det är bara härligt. Ne nu ska här lagas mat! Puss o Kram



Iväg till träningen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0