24 pages

Datumet: 2008-09-26 Tiden: 06:38:47

God morgon bloggen! Hoppas ni har sovit gott. Jag somnade in rätt fint igår iaf! Idag har jag bara en lektion: psykologi, då de andra två har blivit inställda. Men snäll som min lärare är har han lämnat oss med ett 24(!!) sidigt rättsfall som en kompensation, med frågor och allt till. Det roliga är att lekionen är endast på 1 timme, så jag vet faktiskt inte hur han har tänkt att vi ska hinna med detta. Hur som helst, magen kurrar och mamma ropar att det är frukost så måste gå och sätta mig och äta något. Hörs senare, Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: eveline

Haha aa :) Jag brukar försöka hänga med på båda iaf :) Ha en bra dag!

2008-09-26 @ 08:57:23
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0