Cosmonova

Datumet: 2008-09-16 Tiden: 19:24:37


Hej på er :)
Min söta pojkvänn planerade in att möta mig efter skolan och ta med mig lite överallt. Men saker blev inte som han hade tänkt sig. Inte ens på det sista stället som var Cosmonova där vi tänkte se deras 3D film. Det var nämligen 3 timmar kvar tills den filmen började. Vi begav oss istället till Solna där vi åt och tog en chai latte :)
Nyss kilade Nicole hem, hon var här för att få sina ögonbryn fixade av mig ;) Haha, min lilla känsliga plutt. Ville ta paus mellan varje hårstrå och gnugga ögonbrynet. Tycker om dig ändå Nicole!
Nu är det ju snart tv och Top Model. Tänkte även försöka se det nya Gossip girl avsnittet innan :) Vad har ni för er ikväll?

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0