Love my tomatos

Datumet: 2008-09-17 Tiden: 08:37:49

 
Märks det att jag tycker om tomat på mackan? :)

God morgon bloggen! Det är rätt härligt att klockan är halv 9 och jag sitter fortfarande i nattlinne och morgonrock :) Har nämligen ingen skola idag. Skulle egentligen besöka tekniska museét, men jag och studenfixargruppen ska och skriva på avtal inför slutskivan :) Vi ska vara där kvart i 11 så behöver inte gå förrns om 1,5 timma.. underbart :) Dessutom tycker jag om hela den här ansvars grejen på något sätt. Möten att gå på och fixa och dona! Utvilad är jag också, sovit som en stock inatt.

Ha en superhärlig dag.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: alida

hej! :) har en fråga om din design i bloggen. hur gör du för att få din text i din meny till vänster? Du har t.ex skrivit om namn, civilstatus, kontakt osv.. :)

2008-09-17 @ 11:12:33
URL: http://naleylover.blogg.se/
Postat av: sabrie

Vilken fin blogg du har :) första gången jag är inne på den ,men tänker absolut fortsätta läsa :)

ha det så bra!

2008-09-17 @ 12:03:48
URL: http://sabrie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0