lovely autumn

Datumet: 2008-09-26 Tiden: 15:54:37


Höst, höst, underbara höst

hej på er :) Har kilat runt i kista med Jessica och Shillo och fick med mig två toppar hem :) (visas senare) Underbart det var att shoppa lite igen! Haha. Sen blev det plugg för mig och Shillo och hennes pojk i Biblioteket. Kom hem för ett tag sen men har försökt läsa ikapp alla inlägg jag missat på Bloggkoll under min lata period ;)

Idag blir det partaj :D Ska hem till Jessica och förfesta och sen blir det ut efter det. Tror vi kommer få en toppenkväll! Rätt taggad är jag också faktiskt. En dagens outfit läggs såklart upp senare, är ju ett bra tag kvar trots allt ;) Nu till Top Model. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0