New categorys

Datumet: 2008-09-14 Tiden: 21:17:42

Hej på er :) Tidigare nu idag så höll jag på och fixa med nya "kategorier" här i menyn, och är ännu inte helt klar. Försöker nämligen strukturera upp inläggen också som hamnat under "allmänt" och egentligen hör hemma någon annan stanns. Samt så har jag, som ni ser, börjat sortera upp mina fotografier. Allt detta för att ni ska hitta enklare här :) Gulligt va? ;)

Lillebror ville dock sätta sig sen så jag steg åt sidan och nu sitter jag och kollar på The bourne identity tillsammans med mor min. Har även pratat med pappa och funderar på att planera in en tripp till dem inom kort, saknar dem så!

Nu ska jag återgå till filmen :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0