Sleep tight!

Datumet: 2008-09-25 Tiden: 21:18:14

Nu ska jag faktiskt krypa ner bland mina täcken och kuddar. White chicks går ju på 6:an också så kan somna in till den ;) man kan ju garva åt den flera gånger om så jag klagar inte!
Har aktiverat mitt CSN kort nu också. Tror jag har glömt att göra det flera gånger om men denna gång ska jag bannemej utnyttja deras rabatter :) Btw, vi hade mössprövning ju igår och min mössa kommer bli dundersnygg! Beställde ett mösspaket och ett klädpaket. Får se dock hur jag gör med klädpaketet. Men de där uppblåsbara rören fick hamna på beställningslistan, så ni får hålla för öronen när jag åker förbi er den 5 juni :)

Natti Natti, dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0