autumn is here

Datumet: 2008-09-01 Tiden: 16:30:39


Mamma var söt och köpte med toblerone hem från sin semester :)!

Hello :) Har haft en riktigt mysig eftermiddag med min sötnos. På väg till skolan när kylan kröp på mig började jag tänka på Sam och såg till att vi bokade in en lunch och lite tid med varandra då jag slutade 12 idag. Vi promenerade runt lite i Sunbyberg efter lunchen och åkte även in till stan en stund.

Det var meningen att jag skulle fixa mitt SL kort idag och göra det till ett plus kort men SL's service är riktigt dålig för tillfället. Usch vilka köer det är! Vi var ändå på tre ställen och det var minst 1-2 timmars kö på varje. Skärpning! När man ändå upplever detta om och om igen så borde de göra något åt problemet.
Samma sak som de bussar som går via Barkaby en gång i halvtimman på helgerna - de är alltid överfulla!! Om man nu vet med sig att det alltid är samma sak så kan man väl lägga in fler bussar? Förstår mig inte på dem, inte alls.

Nu blir det lite plugg för min del.
Hörs mer senare.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0