Top model

Datumet: 2008-09-09 Tiden: 19:58:50

Hej på er! :) Har precis fixat min tjejkompis bloggdesign. Gick ganska snabbt då den var relativt simpel, but hey, I'm only taking orders! 
Ikväll kör ju Top Model igång igen :)) Gillar det programet, det går alltid hem hos mig. Älskar speciellt fotodelen av det. Blir riktigt sugen på att fota själv när jag ser deras coola utstyrslar och alla häftiga platser de besöker! Dock är det ju första avsnittet idag och då brukar de ju spara på krutet lite grann. Blir det top model för dig kväll?

Imorgon har jag min första spanska lektion för denna termin. Dessvärre är den klockan 8.30 och jag har inga fler lektioner den dagen. Endast ett student möte som vi "studentfixare" har bokat. Detta möte hålls klockan 1 så det blir lite fritid därimellan. Får se vad som sker då.

Ne, två minuter kvar till start!
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Isabella

Såg att ud beställde från forever21 för länge sen :P (sökte på google så kom din blogg upp) jag undrar.. För hur mycket beställde du? Och beställde du ngra skor? Ha det bra!

2008-09-09 @ 20:30:07
URL: http://ihellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0