something in the air

Datumet: 2008-09-07 Tiden: 17:02:39


Gårdagens outfit: Kavaj, nicoles, från GT, tubklänning (egentligen midjekjol) från Indiska. strumpbyxor från H&M

hej hoppsan :) Ne, har inte dött faktiskt. Livs levande är jag, dock lite seghet på det. Igår blev det så stressigt innan jag skulle bege mig att jag helt enkelt inte hann med bloggen. Gårdagen fick ett hastigt slut men trots det så var det riktigt trevligt faktiskt. Ett sjukt roligt spel spelade vi också och det är nästan så jag vill springa iväg till BR på direkten ;P

Det hastiga slutet igår berodde på att vakten påstod att min vän Carro inte kunde komma in på klubben då, trots att klockan var över 12 och att hon då tekniskt sett var över 18, vakterna inte kunde bevisa att hon kom in efter 12 om en razzia gjordes. Kan kännas larvigt men såg ingen mening med att börja dividera. Vi var ändå där vid 2, då vi hade varit på ett förställe innan, så att bråka för en timmas partaj kändes lite meningslöst. Jag gjorde helt enkelt som så att jag följde med C och hennes pojkvän till tåget och mötte upp Sam för att gå hem och lägga mig.
Dessvärre somnade jag inte förrns 5 då jag mådde fruktansvärt dåligt. Det var inte drickan som gjorde det, men ändå var det riktigt förjävligt :(

Vaknade vid halv 11 imorse iaf, åt frukost, åkte till barkaby med Sam och mamma och handlade (visar detta senare), fikade, kom tillbaka, åt persisk mat, kom hem, fixade rummet och nu sitter jag här.

Gårdagen var toppen och jag är förbaskat nöjd med helgen i helhet!
Mer bilder på detta sen :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0