Make me a list

Datumet: 2008-09-29 Tiden: 17:29:05

Hej på er! Plugg på G men tänkte slänga in denna lista då jag lät mig själv bli en av de utmanade hos Amada Berg. Utmanar alla som vill bli utmanade :) Hörs sen. Puss o Kram

KLÄDER
Skor:
Mina favorit skor är helt klar dessa. Bör dock köpa ett par nya snart.
Sneakers: Inga än faktiskt.
Jeans: Ingen särskilt märke, får helt enkelt bara leta runt till jag hittar ett par som passar.
T-shirt: Helst lite pösigare variationer. Gärna oversize.
Underkläder: Bekväma. Gillar spets på det!

ACCESSOARER
Väska: En svart väska med både en lång och en kort axelrem.
Plånbok: Precis köpt en ny avlång plånbok. I'm in love :)
Solglasögon: Det vet jag faktiskt inte. Lånade syrrans i somras
Klocka: Är ute efter ett armbandsur men denna åker på ibland.

BADRUM
Tandkräm: Colgate.
Tvål: Olivtvål
Parfym: Laura.
Medicin: Nepp.
Vitamin: Rätt dålig med det just nu.
Huvudvärkstablett: Ipren.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka
Vin: Wild Strawberry Sparkling.
Bröd: Nyttiga.
Glass: Lion, eller kanske daim.. hm..

HEMMA
Säng: 120 cm från Ikea. Underbart skön!
Lakan: Vita satinlakan.
Espressomaskin: Har ingen. Pappa har dock en där i Halmstad ;P.
Kylskåp: Have no idea

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Hair cut
Bank: Nordea.
Mobiltelefon: Walkman, Sony Ericsson.
Färdmedel: Tunnelbana och buss. Flyg och tåg ibland ;) Ibland åker jag ju även med min pojkvän ( som by the way är en riktigt grym förare/racingförare/ allmänt häftig å cool) när vi har tillgång till bil och får min rumpa varm av de otroliga rumpvärmarna, det är underbart :D

Kommentarer
Postat av: Hulken

Så alla dem stunder du sitter bredvid din pojkvän när han kör bil då (som by the way har hört att han är en riktigt grym förare/racingförare/allmänt häftig å cool)? Räknas inte det som färdmedel?

Lätt å glömma alla stunder som ärschel värmen har varit på å värmt din söta bootey om vintrarna.



Puss

2008-09-29 @ 21:03:58
URL: http://kimmys.blogg.se/
Postat av: kim

Sorry that i forgott you darling! Självklart räknas det in :) Lägger till det ;) Puss på dig med!

2008-09-29 @ 21:12:42
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0